fredag 30 mars 2012

Pussycats


Nu när jag var ut och hämtade posten så kom avskedskommiten springande...
De brukar inte komma upp på vår balkong/uppgång samtidigt.. Men de var längesedan jag gosade med dem nu... så nu kom de. Jag skulle kunna ta med mig dem båda ner...
Det är i alla fall den vita som är högre i rang, för den svarta kollade in varje steg den tog och backade undan om den fick en viss blick....
Den svarta var så tovig att jag skulle kunna ta in den och rota fram trimmern (var den nu kan vara i för kartong) och snagga av den pälsen. Urs, tror knappt man kan lyckas tova upp allt det...
Det är helt klart dessa två jag kommer sakna med Umeå mest... tror jag...
De är så otroligt goa och mysiga.... Så det var mysigt att de kom och sa hejdå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar