torsdag 29 mars 2012

The rose


Hej på er.. Idag vaknade jag före klockan med tanken, SHIT DE ÄR TORSDAG IDAG!! Men jag tror att allt är under kontroll nu... Tvättat fönstrena i vardagsrummet igen, så nu står soffan en bit ifrån, nöjd kollar Mollan ut ändå.. Och jag slipper hundnosar på rutan.
Idag kom det ett paket på posten, en sen födelsedags Pressent/utflyttnings Pressent var det.. Min vän Annso hade skickat en stor vit ros, ett ljus. Lite fyndigt av henne att den liknade de små porslinsrosorna hon fick av mig fast mycket större. Precis en sådan gullig sak som jag behövde idag, det tar på krafterna att packa, städa och planera flytt.. Så tack Annso du är så gullig!
Och Molly tyckte att kuvertet luktade välldigt intressant.. kanske var det lite hundlukt på det?

 
Hoppas ni alla mår fint idag, fredag imorrn! Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar